Wiata na rowery była świetnym pomysłem

Pojechałam z mężem na weekend w góry. Postanowiliśmy zostawić dzieci u dziadków i sami skorzystać z ładnej pogody. Chyba przez pięć lat nie wyjeżdżaliśmy sami nigdzie dlatego tym bardziej się cieszyliśmy. Karol zamówił nam dwa noclegi w pięknym hotelu. Już nie mogłam się doczekać naszego wspólnego wyjazdu.

Spodobała nam się wypożyczalnia rowerów

wiata na rowery producentHotel był bardzo elegancki. Mieliśmy piękny widok z naszego pokoju. W okolicy było sporo miejsc, które można było zwiedzać. Nie chcieliśmy jeździć wszędzie autem więc zdecydowaliśmy się  na wypożyczenie rowerów. Kiedy jechaliśmy się zameldować w hotelu zauważyliśmy blisko wypożyczalnię z dużą wiatą na rowery. Zrobiła na nas wrażenie. Kiedyś byliśmy za granica i widzieliśmy już takie wiaty rowerowe ale od dłuższego czasu w kraju nic takiego nie widzieliśmy. Właścicielka wypożyczalni rowerów mówiła nam że nawiązała właśnie współpracę z producentem zagranicznym i zdecydowała się na postawienie tej wiaty. Wiata na rowery producent jest bardzo wygodna. Właścicielka ma spory magazyn ale w miesiącach letnich trzyma również rowery na zewnątrz. Nie chciała żeby mokły dlatego pojawił się pomysł z wiatą. Wiata jest bardzo funkcjonalna i sporych rozmiarów. Zmieści się w niej całkiem dużo rowerów. Rowery, które można było wypożyczyć były dobrej jakości. Sporo kilometrów na nich zrobiliśmy. Już dawno tak aktywnie nie spędziliśmy weekendu wspólnie. Kiedyś zanim pojawiły się dzieci często wyjeżdżaliśmy na rowery i pokonywaliśmy sporo kilometrów.

Wpadłam na pomysł, żeby u nas w mieście zorganizować taka wiatę na rowery koło bloku w którym mieszkamy. Wzięłam nawet namiary na producenta przez wyjazdem do domu. Producent oferował przystępne ceny więc może nasza spółdzielnia zgodzi się na mój pomysł. Byłoby to bardzo wygodne i na pewno dużo osób korzystałoby z tego rozwiązania.